czwartek, 28 czerwca 2012

Chłodzące kredki na upalne lato

Maybelline Cool Efect Cooling Shadow/liner
1.9g / 19zł (ja kupiłam za 4,99 :) )
moja ocena: 4+/5 (minusik za drobinki bez których obeszło by się)

Na kredki trafiłam na aukcji przy okazji kupowania szminek. I tak miałam zamiar kupić jumbo pena z NYX, więc pomyślałam że a nuż podpasuje.

Odświeżające cienie do powiek Maybelline w kredce. Błyszczące. Nowa, oparta na wodzie formuła powoduje łatwą aplikację, efekt chłodzący i długą wytrzymałość.
opis producenta

gama kolorystyczna kredek:
Ja posiadam kolory 63 black frost i 05 cold as ice (czarna i biała)
Główną zaletą tych kredek jest fakt że na prawdę bardzo przyjemnie chłodzą skórę :) przy czym nie jest to mentolowe pieczenie, tylko efekt takiego czegoś mokrego na skórze. Kredki są miękkie i fajnie napigmentowane. Biała jest dla mnie bardziej srebrzysta ponieważ ma sporo drobinek, które jednak nie przeszkadzają na oku, czarna natomiast wydaje się być matowa (jak ślad po węglu). Obydwie są BARDZO TRWAŁE. Nie da się ich całkowicie zmazać przy pierwszym lepszym potarciu. Jestem z nich zdecydowanie zadowolona i będę używać jako bazę pod cienie do wzmocnienia koloru :) 

6 komentarzy:

  1. Chłodzące kredki, to dopiero ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm sam muszę na allegro poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to już chyba dość stary produkt bo przypominam sobie bym ich używała jeszcze za czasów LO a to odległa przeszłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak btw nie dumbo z NYX tylko JUMBO

      Usuń
    2. ojtam.. moze byc i dumbo :D wazne ze wiadomo o co chodzi hehehe
      To jest cala linia letnich kosmetykow :) obecnie dostepna chyba w stanach :) Sa cienie w plynie i chyba linery. Ja kredke kupilam na serwisie aukcyjnym.. uzywam prawie codziennie bo genialnie podbija kolor cienia a nie roluje sie - i nic mi sie nie stalo a mam wrazliwa skore powiek.

      Usuń