czwartek, 5 lipca 2012

Zapowiedz...

Zapowiedź nadchodzącego cyklu sesji które organizuje dla Fundacji Epicrates (KLIK). Jest to jedyna taka jednostka w Polsce zajmująca się ratowaniem, ochroną i edukowaniem o gatunkach egzotycznych :) Podopieczni to zwierzęta z przemytu, porzucone, czasem oddane.. a czasem znalezione..
Będzie to beauty z pewnym przekazem :) Że takie zwierzęta są piękne a pod odpowiednią opieką -  bezpieczne.


Pierwszą sesję robiła Olga Czerwińska - pozowała Dolly Ann :) A na zdjęciu opiekun zwierząt który cały czas czuwał przy sesji - Kacper. Sesja realizowana była w STUDIU KONTAKT (i kilka kolejnych również tam będzie bo które inne studio ma na stanie wanne w ogrodzie, 3 koty kiziaki i piecze muffinki dla swoich gości? :P)



...i małe info prywatne :P Od kilku dni jestem pracownikiem firmy INGLOT :) Wysłałam CV i dostałam prace :) Z tej racji będę czasem przemycać info o promocjach albo nowych produktach bądź cenach. Jeżeli macie jakieś pytania - to też z chęcią odpowiem :)

3 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcia, uwielbiam GADY! Sama chciałabym mieć z wężem zdjęcie ;) A co do Inglota... Fajnie, że ci się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje!!! Widze ze szczęśliwy miesiąc masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też rozważałam ofertę pracy w Inglot, i nie zdecydowałam się zasilić ich grona ponieważ nie odpowiadały mi godziny. A Ty jak tam? wszystko ok? kierownictwo nie napastliwe? Inglot troszkę złą opinię za sobą niesie po kraju... ciekawa jestem jak to jest w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń