poniedziałek, 9 lipca 2012

GlossyBox lipiec 07

No i kolejne pudełko trafiło do mnie :) Muszę powiedzieć że z pudełka na pudełko jestem coraz bardziej zadowolona!
1) Lierac - zmysłowy żel pod prysznic
2) MeMeMe - lakier do paznokci 97 Sensous
Odcień beżu złamanego brzoskwinią, na paznokciach to taki pastelowy, brudny brzoskwiniowy. Kryje przy 3ciej warstwie
3) Nouveau Lashes - tusz do rzęs
Pozwolicie iż na razie go nie otworzę bo mam 3 napoczęte maskary i nie chcę żeby się zniszczyły.
Produkt pełnowymiarowy!
4) SiQUENS - krem pod oczy
Z niego jestem najbardizej zadowolona gdyż uwielbiam kremy pod oczy :)
Produkt pełnowymiarowy!!
5) Uber - regenerująca maska do włosów

6 komentarzy:

  1. identyczny box jak mój :) również jestem strasznie zadowolona :D

    obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Box rewelacyjny bardzo mi przypadł do gustu po prostu extra ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona :) nawet planowałam kupić taki odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze czekam na box'a, bo jak to zawsze u mnie bywa wystąpił problem przy pobraniu pieniędzy i musiałam przelewem zapłacić. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anasie ja mam tak co miesiac i mam na to sposob. Moj bank nie zezwala na automatyczne pobieranie piniedzy z konta wiec ja pod koniec kazdego miesiaca anuluje stara subskrybcje i rozpoczynam nowa i jest ok.

      Usuń