wtorek, 26 czerwca 2012

Z wizytą u mistrza MAESTRO

Wygrałam konkurs organizowany przez firmę MAESTRO. Podczas wymiany maili dotyczącej adresu do wysyłki okazało się że mało tego że firma mieści się w moim mieście...to jeszcze znajduje się dosłownie 2 bloki dalej :))) Postanowiłam ich odwiedzić, osobiście odebrać nagrodę i przy okazji zrobić dla Was małe zdjęcia poglądowe żebyście mogli tak jak ja zobaczyć wszystko "od kuchni".

W firmie zastałam 3 bardzo sympatyczne panie, 2 z nich pracowały akurat na stanowiskach przy składaniu pędzli.
Zanim się zorientowałam..  pędzel był już sklejony :)))
Druga Pani pracowała akurat nad wykańczaniem pędzelków. Przycinała wystające włoski i wyczesywała je.
 I gotowe pędzelki grzecznie czekają...
No i coś co lubimy naaaajbardziej.... czyli istny raj dla wizażystów :) Półeczki pełne pędzelków... achhh....
A moja nagroda? :)
Zestaw   7   pędzli do makijażu składa się z:
1.pędzel do eyelinera lub nakładania cienia na brwi - seria 660 r 6
2.pędzel do podkładu DUO FIBRE - seria 145
3.pędzel do nakładania cieni na całą powiekę - seria 320 r 10
4.pędzel do pudru - seria 110 r 22
5.pędzel mniejszy do cieni w załamaniu - seria 360 r 8
6.pędzel do różu - seria 120 r 20
7.pędzel kuleczkowy do rozcierania cieni na dolnej powiece - seria 420 r 6
opis ze strony producenta MAESTRO SKLEP 
Cena zestawu to 140zł. Bardzo się z niego cieszę, bo w końcu mam SWOJE PĘDZLE! Nie używam pędzelków którymi maluję modelki, więc ten zestawik będzie mój! :) Na dodatek pędzle mają krótsze rączki więc są idealne do torby podróżnej. Dostałam jeszcze gratis nakładeczki na pędzle :) I <3 Maestro!

2 komentarze:

  1. Wspaniała nagroda. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszcze :)
    Dodałam Ciebie do obserwowanych. Zapraszam do mojeje Pracowni Porannych Przyjemności: http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń