środa, 21 marca 2012

Potęga koloru Dior

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejną sesję jaką robiłam jakiś czas temu(w sierpniu 2011), tym razem na potrzeby konkursu.

Na udział zdecydowałam się dosłownie w przedostatni dzień składania prac i na szybkości skrzyknęłam koleżanki żeby pomogły mi w sesji. Tematem konkursu była interpretacja "Potęgi koloru Dior". Ja za inspirację przyjęłam sobie zimową kolekcję Diora i takie oto zdjęcie.

Chciałam pokazać różnicę w fakturach, materiałach i te pięknie współgrające ze sobą kolory.
Sesje zdjęciową robiła Olga Czerwińska, pozowała Agnieszka. Konkurs organizowany był przez markę Dior oraz sieć Sephora.

użyte kosmetyki to min:
- twarz - podkład rimmel 25h odcień 200, puder rozświetlający Hean w kulkach, róż trio Astor (001 perfect pink), bronzer sally hansen
- oczy - baza pod cienie Joko, kredka bazowa biała Avon, kredka czarna Urban Decay, cienie z palety 40kolorów Beauty Factory i Sleek Original, seledynowa kredka Maka Up Forever, czarny liner, cień sypany z drobinkami (czy jak kto woli puder ozdobny) Gosh, sztuczne rzęski
 - usta - czerwona szminka Rimmel "alarm", czarny błyszczyk Dior Addict




Konkursu co prawda nie wygrałam(było tylko 1 miejsce + wyróżnienia) ale zdobyłam wyróżnienie i w nagrodę dostałam piękną maskarę Diorshow 360'. :)


1 komentarz: