środa, 15 sierpnia 2012

Małe zakupy...

Powracam po przerwie - trochę chora i zapracowana byłam. Pokusiłam się o drobne zakupy, oczywiście częściowo promocyjne :)

1) Korektor AMC 60 - Inglot
Korektor w kremie o konsystencji kamuflażu, w małym słoiczku. Kolor - rozbielony seledyn. Zastanawiałam się pomiędzy nim a korektorem w kremie w tubce, ale wybrałam ten ze względu na konsystencję - w tubce jest bardziej pudrowy, suchy, więc może podkreślić skórki przy suchej cerze a ten dzięki tłuściejszej konsystencji będzie się lepiej trzymał skóry. (stopień krycia mają taki sam)
5,5g / 24zł
 2)Konturówki do oczu i do ust - Inglot /Soft Precision Eyeliner 42, Soft Precision Lipliner 68/
Były na promocji więc kusiły :)
Ołówek do oczu w kolorze bakłażanowym (42). Bardzo fajny, miękki ołówek. Nie rozmazuje się, nie odbija. Kredka łatwo się temperuje a rysik nie ulega złamaniu (metoda wlewowa sztyftu).
Konturówka do ust w odcieniu brzoskwiniowo- łososiowym z perłą (68). Miękka, w naturalnym odcieniu, będzie dobra jako baza pod każdą szminkę.
16zł za sztukę / w promocji po 5zł
3) Paznokciowy BONUS - Lakier O2M 661 + farbka do zdobienia Inglot 29
Jak wiecie bądź nie wiecie - w pracy muszę mieć pomalowane paznokcie :) dlatego też od pewnego czasu raczę Was różnymi lakierami których używam w pracy. O2M lubię szczególnie, ponieważ jest to jedyny lakier który nie ściera mi się po 2 dniach! Paznokcie wytrzymują 5 dni w stanie dość solidnym (bez odprysków czy starć - oczywiście, ja zawsze muszę zaciapać się kiedy lakier jest jeszcze mokry :) )

O2M 30zł / farbka do zdobień z 2 końcówkami 18zł

5 komentarzy:

  1. Ciekawy manicure ;D kredeczka do ust ma śliczny naturalny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki :) i bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Metheo, czy możesz polecić lub przetestować olejki, kremy, balsamy, spraye - cokolwiek do nabłyszczania ciała na wielkie wyjścia? Coś z drobinkami koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam właśnie problem z korektorem, mój się skończył i zastanawiam się nad kupnem givenchy, bądź właśnie inglotem i mam nie lada dylemat :P

    OdpowiedzUsuń