środa, 4 kwietnia 2012

ELF brush

Dzisiejszy post będzie recenzją pędzli firmy ELF. Zakupiłam je droga internetową, cena każdego nie przekroczyła 10zl. Posiadam 4 pędzle - do podkładu oraz 3 do cieni(do aplikacji, blendujący i rozcierający). Każdy przyjechał w oddzielnym, plastikowym etui.

1. Pędzel do podkładu. / Elf Foundation Brush /
Zalety :
- świetne, elastyczne włosie
- włos nie odkształca się i nie wypada
- równomiernie i szybko aplikuje podkład
- nie chłonie podkładu
- wygodna rączka - świetnie leży w dłoni
- bardzo szybko się domywa i nie odbarwia się
Wady:
- nie zauważyłam
Mój ulubiony pędzel z ELFa. Bardzo ułatwia mi aplikowanie podkładu zarówno sobie jak i modelkom. Można go umyć dosłownie w sekundę i zawsze wygląda estetycznie. Polecam!
Długość pędzla: 16,5cm
Długość włosia: 2,5cm
Szerokość włosia: 2cm
Włosie: naturalne
2. Pędzel kulka - rozcierający / / Elf Eye Crease Brush /
Zalety:
- idealnie wyprofilowana kuleczka odpowiedniej wielkości
- świetnie rozciera i blenduje przy linii rzęs oraz w załamaniach
- szybko i sprawnie się czyści
Wady:
- czasem wypada włos
- jest podatny na odkształcanie
Używam tego pędzla w swoim makijażu codziennym - mymię nim kreskę na powiece górnej :) Uważam że do tej czynności jest absolutnie niezastąpiony.
 Długość pędzla: 16 cm
Długość włosia: 0,8cm
Szerokość włosia: 0,6cm
Włosie: syntetyczne
3. Pędzel typu blending - rozcierak / Essential Eye Crease Brush /
Zalety:
- świetnie wyprofilowany
- ma delikatny włos przez co nie podrażnia skóry powiek
- idealnie blenduje a dzięki zaostrzonej (czego nie widać na zdjęciu producenta) końcówce genialnie wchodzi w załamania.
Uwielbiam ten pędzel. Mam kilka blendujących ale ten jest moim ulubionym. Zawsze nakłada tyle cienia ile trzeba i pozwala na stopniowanie nasycenia. Świetny!
Długość pędzla: 15,5cm
Długość włosia: 1,1cm
Szerokość włosia: 0,8cm
Włosie: syntetyczne
4. Pędzel do nakładania cieni / Essential Smudge Brush /
Zalety:
- Miękki i elastyczny włos
Wady:
- gubi włosie
- za delikatny na cienie prasowane, nie pobiera odpowiedniej ilości kosmetyku. Zbyt gietki na cienie sypkie - kruszą się podczas aplikacji.
Nie jestem jego wielką fanką, jest w przyborniku bo jest, ale rzadko kiedy go używam. Przy okazji - jest to pędzel z najkrótszą rączką .
Długość pędzla: 13,5cm
Długość włosia: 0,8cm
Szerokość włosia: 1,2cm
Włosie: syntetyczne

I konkluzja ostateczna. Czy warto kupić te pędzle? Uważam że tak, ponieważ ich cena to 7-9zl. Jednak należy się spodziewać że w tej cenie będą pewne niedociągnięcia jakościowe ... pędzle mają koszmarną wadę: WSZYSTKIM NA DZIEŃ DOBRY ODPADŁA RĄCZKA! Zaraz po wyjęciu z opakowania bądź przy pierwszym użyciu. Musiałam je kleić :(

8 komentarzy:

  1. ja tez miałam styczność z tymi pędzlami - te do cieni są spoko, mają miękki włos, ale dość rzadki niestety, i troche wypadają. a ten do podkładu jest własnie mało solidny, rączka tez odpadła

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm nie miałam tych pędzli jeszcze, ale raczej się nie skuszę :) Mam dwa z tej serii z czarną rączką, chyba profesjonalnej (dzień lenistwa, do toaletki mam zdecydowanie za daleko ;p) i z nich jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sie skusila na ten do podkladu :) nawet wizualnie przyciaga wzrok, ma niezly kolor ;) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochotę się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! Fajny blog ;-)) a tak bardzo chciałąm kupić sb. pędzle z elfa.. widać,że kicha ;/
    Chciałą bym Cie zaprosić do mnie ;-) Możliwe,że będzie za nie długo rozdanie na szminke MAC'a z limitowanej kolekcji, więc zapraszam!
    denicase-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, zaraz oblukam bloga :) Czy bardoz kicha? nie.. da się nimi malować i ja je nawet lubię :) samo wlosie jest ok, ale trzeba się liczyć z tym słabo doklejonym trzonkiem :/ poza tym wszystko jest ok!

      Usuń
  5. Hello, I thinκ your website might bе hаving brоωser
    compatibilitу іssues. When I look аt your blog
    site іn Firefox, іt looκs fіne but whеn oρеning in
    Internet Explorer, it haѕ some oveгlapping. Ӏ just wanted to givе
    you a quick heads up! Other then that, fаntastic blog!
    Feel free to visit my blog post ... pikavippii

    OdpowiedzUsuń
  6. Whаt's up to every one, the contents existing at this site are genuinely awesome for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.
    Also visit my webpage galaxy note 2

    OdpowiedzUsuń
  7. 38 yrs old Account Coordinator Oates Brumhead, hailing from Listowel enjoys watching movies like Body of War and Sailing. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Viper. jego odpowiedz

    OdpowiedzUsuń