wtorek, 8 maja 2012

Majowy Glossy Box

Przed chwilą przyszedł do mnie Pan kurier z pudełeczkiem :) Oczywiście, otwieranie go było frajdą nie do opisania. Co w tym miesiącu się trafiło? Same fajne rzeczy! Zobaczcie same....

I fotki produktów (w kolejności takiej jak na rozpisce)
1) AVENE płyn micelarny (baaaardzo się z niego cieszę - mały, poręczny..idealny do kuferka) 50ml
2) DERMIKA peeling kwiatowy do ciała 50ml
3) LIERAC rozświetlający krem multiwitaminowy 10ml
Także bardzo mi się przyda, zwłaszcza że spiekłam się słońcem :( aja ciągle szukam mojego kremu idealnego!
4) L'OCCITANE krem do rąk i krem do stóp
5) RENE FURTERER suchy szampon do włosów 75ml
Na suche szampony czaję się z moją przyjaciółką od dłuższego czasu, z chęcią napiszę recenzję na ten temat :)

Jak dla mnie... majowy Glossy Box bardzo udany. Każdy z tych kosmetyków przyda mi się na pewno.
A przy okazji pochwalę się że otrzymałam wyróżnienie w konkursie Glossy Box blog na najlepszą poradę kosmetyczną :) Możecie ją przeczytać TU :))))

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo a mi się ta szmineczka baaaardzo podoba :P moj kolor hehe Ale fakt faktem.. pielegnacji nigdy za duzo ;)

    OdpowiedzUsuń